🍀اسیلاتور Awesome Oscillator در متاتریدر 4 – آموزش متاتریدر 4 جلسه بیستم و هفتم

🎯اسیلاتور Awesome در متاتریدر 4  – Awesome Oscillator In Meta Trader 4

آموزش متاتریدر 4  | اندیکاتور تکنیکال متاتریدر اسیلاتور Awesome که به طور مختصر با نام AO نیز شناخته می‌شود در واقع یک میانگین متحرک ساده با دوره 34 است.

این اندیکاتور از نقطه میانی میله‌ها یا در واقع مجموع قیمت حداکثر و حداقل تقسیم بر 2 محاسبه می‌شود که آن نیز در ادامه از یک میانگین متحرک ساده با دوره 5 کسر می‌شود.

اسیلاتور Awesome به طور نسبتا شفافی نشان می‌دهد که در حال حاضر نیروی محرکه بازار متاتریدر چه روندی را طی می‌کند.

لینک افتتاح حساب بروکر آمارکتس

دانلود اندیکاتور تایم کندل برای متاتریدر 4 اندروید دانلود اندیکاتور زمان برای متاتریدر 4 دانلود اندیکاتور زیگزاگ برای متاتریدر 4 دانلود اندیکاتور ساعت برای متاتریدر 4

☸️سیگنال های معامله با اسیلاتور Awesome ❇️جزئیات
سیگنال خرید Saucer تعییر جهت چارت میله‌ای از نزولی به صعودی
سیگنال خرید تقاطع خط صفر عبور از خط صفر به سمت بالا
سیگنال خرید دو قله شکل گیری قله دوم بالاتر از قله اول
سیگنال های فروش عکس سیگنال‌های خرید اسیلاتور Awesome
🍀پشتیبانی آنلاین پشتیبانی تلگرام

لینک افتتاح حساب بروکر لایت فایننس

❇️نحوه خرید در متاتریدر با اندیکاتور Awesome

سیگنال متاتریدر بشقاب یا Saucer: این تنها سیگنال برای خرید است که وقتی چارت میله‌ای بالاتر از خط صفر است ایجاد می‌شود. شما باید به موارد زیر در این روش توجه داشته باشید:

  • سیگنال بشقاب زمانی ایجاد می‌شود که چارت میله‌ای متاتریدر جهت خود را از نزولی به صعودی تغییر دهد. ستون دوم پایین‌تر از ستون اول باشد و رنگ آن قرمز باشد. همینطور ستون سوم باید بالاتر از ستون دوم باشد و رنگ آن سبز باشد.
  • برای اینکه سیگنال Saucer ایجاد شود، چارت میله‌ای حداقل باید دارای سه ستون در متاتریدر باشد.
دانلود اندیکاتور کندل تایم متاتریدر 4 دانلود اندیکاتور کورال برای متاتریدر 4 دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 دانلود اندیکاتور مکدی برای متاتریدر 4

توجه داشته باشید که تمام ستون های اسیلاتور Awesome باید بالاتر از خط صفر باشند تا بتوان از سیگنال بشقاب در چارت متاتریدر استفاده کرد.

سیگنال تقاطع خط صفر: سیگنال برای خرید زمانی ایجاد می‌شود که چارت میله‌ای از منطقه مقادیر منفی به منطقه مقادیر مثبت عبور کند. در واقع زمانی که قیمت با خط صفر تقاطع پیدا می‌کند، سیگنال ایجاد می‌شود. همینطور باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • برای ایجاد این سیگنال در متاتریدر، تنها دو ستون لازم است.
  • ستون اول باید پایین تر از خط صفر باشد و ستون دوم باید از خط صفر عبور کند (عبور از یک مقدار منفی به یک مقدار مثبت).
  • ایجاد شدن همزمان سیگنال های متاتریدر برای خرید و همینطور فروش غیر ممکن است.

سیگنال دو قله Two Pikes: این تنها سیگنال متاتریدر برای خرید است که می‌تواند در زمان کمتر بودن مقدار چارت میله‌ای از خط صفر ایجاد شود. در مرود این سیگنال باید به موارد مهم زیر توجه داشته باشید:

  • این سیگنال در زمانی ایجاد می‌شود که شما یک قله به پایین (کمترین حداقل) دارید که زیر خط صفر است و در ادامه یک قله به سمت پایین دیگر ایجاد می‌شود که کمی از قله قبلی بالاتر است (یک میزان منفی با مقدار مطلق کمتر که در نتیجه به خط صفر نزدیک‌تر است).
  • چارت میله‌ای باید پایین‌تر از خط صفر بین دو قله منفی قرار داشته باشد. اگر چارت میله‌ای صرفا از خط صفر در بین قله ها عبور کند، سیگنال خرید در متاتریدر موبایل ایجاد نخواهد شد. با این حال، یک سیگنال خرید دیگر برای عبور از خط صفر ایجاد خواهد شد.
  • هر قله جدید چارت میله‌ای باید بالاتر از قله قبلی باشد (یک میزان منفی با عدد مطلق کمتر که به خط صفر نزدیک‌تر است).
  • اگر یک قله بالاتر اضافی ایجاد شود (که به خط صفر نزدیک‌تر است) و چارت میله‌ای از خط صفر عبور نکرده باشد، یک سیگنال اضافه برای خرید در متاتریدر کامپیوتر ایجاد خواهد شد.
دانلود برنامه متاتریدر 4 دانلود برنامه متاتریدر 4 برای اندروید دانلود برنامه متاتریدر 4 برای کامپیوتر دانلود برنامه متاتریدر 4 برای ویندوز

لینک افتتاح حساب در بروکر آلپاری

 

⚡️نحوه تعیین نقطه فروش در متاتریدر با اندیکاتور Awesome

سیگنال های متاتریدر مربوط به فروش اسیلاتور Awesome دقیقا با سیگنال های خرید یکسان هستند.

سیگنال بشقاب یا Saucer برعکس می‌شود و در زیر خط صفر قرار دارد. سیگنال عبور از خط صفر در حالت نزولی است و ستون اول آن بالاتر خط صفر و ستون دوم پایین‌تر از خط صفر است.

سیگنال مربوط به دو قله نیز برعکس می‌شود و قله ها بالاتر از خط صفر در چارت متاتریدر ایجاد می‌شوند.

دانلود اندیکاتور هارمونیک متاتریدر 4 دانلود اندیکاتور های متاتریدر 4 دانلود اندیکاتورهای متاتریدر 4 دانلود آخرین ورژن متاتریدر 4

لینک نحوه افتتاح حساب آی سی ام بروکرز

☣️فرمول اسیلاتور Awesome در نرم افزار متاتریدر چیست؟

اسیلاتور Awesome یا AO در واقع یک میانگین متحرک ساده با دوره 34 محسوب می‌شود که از نقطه میانی میله‌ها یا در واقع مجموع قیمت حداکثر و حداقل تقسیم بر 2 محاسبه می‌شود و در ادامه هم از یک میانگین متحرک ساده با دوره 5 کسر می‌شود.

Median Price = (High + Low) / 2

AO = SMA(Median Price, 5) – SMA (Median Price, 34)

در این فرمول SMA یعنی میانگین متحرک ساده، Median Price قیمت متوسط را نمایش می‌دهد و مقادیر High و Low نیز به ترتیب قیمت های حداکثر و حداقل نماد معاملاتی در پلتفرم متاتریدر هستند.

دانلود برنامه متاتریدر ۴ دانلود برنامه متاتریدر4 دانلود برنامه ی متاتریدر 4 دانلود پلتفرم متاتریدر 4

سوالات متداول

❓اسیلاتور Awsome در متاتریدر چیست؟

🔑اندیکاتور تکنیکال اسیلاتور Awesome که به طور مختصر با نام AO نیز شناخته می‌شود در واقع یک میانگین متحرک ساده با دوره 34 است.

این اندیکاتور از نقطه میانی میله‌ها یا در واقع مجموع قیمت حداکثر و حداقل تقسیم بر 2 محاسبه می‌شود که آن نیز در ادامه از یک میانگین متحرک ساده با دوره 5 کسر می‌شود.

❓سیگنال متاتریدر تقاطع خط صفر چیست؟

🔑سیگنال برای خرید زمانی ایجاد می‌شود که چارت میله‌ای از منطقه مقادیر منفی به منطقه مقادیر مثبت عبور کند.

در واقع زمانی که قیمت با خط صفر تقاطع پیدا می‌کند، سیگنال ایجاد می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می‌توانید با مشاوران ما از طریق پشتیبانی واتساپ ارتباط برقرار کنید.

❓سیگنال فروش در متاتریدر با اندیکاتور Awesome چگونه است؟

🔑سیگنال های متاتریدر برای گوشی مربوط به فروش اسیلاتور Awesome دقیقا با سیگنال های خرید یکسان هستند.

سیگنال بشقاب یا Saucer برعکس می‌شود و در زیر خط صفر قرار دارد. سیگنال عبور از خط صفر در حالت نزولی است و ستون اول آن بالاتر خط صفر و ستون دوم پایین‌تر از خط صفر است.

درج نظر