🔰آموزش اندیکاتور ویلیامز درصد – آموزش متاتریدر 4 جلسه بیست و سوم

💎اندیکاتور ویلیامز درصد در متاتریدر 4  – Williams Indicator In Meta Trader 4

آموزش متاتریدر 4 | اندیکاتور تکنیکال محدوده درصد ویلیامز یا Williams’ Percent Range که به طور مختصر با نام %R شناخته می‌شود در واقع یک اندیکاتور متاتریدر تکنیکال است که شرایط اشباع از خرید و اشباع از فروش بازار متاتریدر را مشخص می‌کند.

اندیکاتور ویلیامز بسیار مشابه به اسیلاتور تصادفی است.

تنها تفاوت این است که محدوده درصد ویلیامز دارای یک مقیاس معکوس بوده و اسیلاتور تصادفی دارای هموار کننده داخلی است.

برای نشان دادن اندیکاتور در حالت معکوس، معامله گران یک علامت منفی یا “–” را در کنار محدوده درصد ویلیامز قرار می‌دهند (برای مثال -30%).

در هنگام تحلیل متاتریدر شما باید علامت منفی را در کنار مقدار این اندیکاتور نادیده بگیرید.

لینک افتتاح حساب در بروکر آلپاری

اجرا نشدن اندیکاتور در متاتریدر استفاده از اندیکاتور متاتریدر 4 در متاتریدر 5 اضافه کردن اندیکاتور به متا تریدر اندیکاتور ویلیامز درصد در متاتریدر 4

⚛️مقدار محدوده درصد ویلیامز ✅سیگنال محدوده درصد ویلیامز
بین 80 تا 100 درصد حالت اشباع از فروش
بین 0 تا 20 درصد حالت اشباع از خرید
🍀پشتیبانی آنلاین پشتیبانی تلگرام
📞تماس با کارشناسان پشتیبانی واتساپ

لینک افتتاح حساب بروکر آمارکتس

🍀اشباع از خرید و فروش در اندیکاتور بیل ویلیامز چیست؟

 

اندیکاتور ویلیامز درصد در متاتریدر 4 اندیکاتور برای متاتریدر اندروید اندیکاتور برای متاتریدر گوشی اندیکاتور بک تست متاتریدر

مقادیر اندیکاتور محدوده درصد ویلیامز که بین 80 و 100 درصد است نشان می‌دهد که بازار معاملات متاتریدر در حالت اشباع از فروش قرار دارد.

این در حالی است که مقادیر بین 0 تا 20 درصد این اندیکاتور نشان می‌دهد که بازار در شرایط اشباع از خرید قرار دارد.

مانند تمام اندیکاتورهای متاتریدر مربوط به اشباع از خرید و اشباع از فروش، قبل از ورود به معامله متاتریدر بهتر است برای تغییر جهت قیمت نماد معاملاتی متاتریدر صبر کنید.

برای مثال اگر یک اندیکاتور اشباع از خرید و اشباع از فروش شرایط اشباع از خرید را نشان می‌دهد، عقلانی است که برای تغییر جهت قیمت نماد معاملاتی به سمت پایین صبر کنید و سپس به فروش نماد معاملاتی در متاتریدر بپردازید.

یک پدیده جالب در مورد اندیکاتور محدوده درصد ویلیامز، قابلیت کم‌نظیر آن در پیش‌بینی تغییر جهت قیمت نماد معاملاتی است.

این اندیکاتور متاتریدر تقریبا همیشه چند روز قبل از اینکه قیمت نماد معاملاتی به اوج برسد و به پایین بازگردد، یک حداکثر ایجاد کرده و به سمت پایین بازمی‌گردد.

به همین شکل اندیکاتور محدوده درصد ویلیامز چند روز قبل از اینکه قیمت نماد معاملاتی متاتریدر به صورت صعودی دربیاید، یک حداقل ایجاد کرده و به سمت بالا حرکت می‌کند.

اندیکاتور ویلیامز درصد در متاتریدر 4 اندیکاتور کندل تایم برای متاتریدر 4 اندیکاتور کندل تایم متاتریدر 4 اندیکاتور متاتریدر 4 اندیکاتور هارمونیک متاتریدر 4

 

⚡️محاسبه اندیکاتور ویلیامز درصد متاتریدر 4

در زیر می‌توانید فرمول مربوط به اندیکاتور متاتریدر معتبر محدوده درصد ویلیامز را مشاهده کنید که بسیار مشابه به فرمول اسیلاتور تصادفی یا Stochastic Oscillator است:

%R = – (MAX (HIGH (i – n)) – CLOSE (i)) / (MAX (HIGH (i – n)) – MIN (LOW (i – n))) * 100

در این فرمول CLOSE(i) در واقع قیمت بسته شدن امروز است، MAX (HIGH(i-n)) بالاترین حداکثر در n تعداد دوره قبلی است و MIN (LOW(i-n)) نیز پایین ترین حداقل در n تعداد دوره قبلی محسوب می‌شود.

لینک نحوه افتتاح حساب آی سی ام بروکرز

آموزش نصب اندیکاتور در متاتریدر آموزش نصب اندیکاتور در متاتریدر 4 بهترین اندیکاتور متاتریدر 4 اندیکاتور ویلیامز درصد در متاتریدر 4

سوالات متداول

❓محدوده درصد ویلیامز متاتریدر چیست؟

🔑اندیکاتور تکنیکال محدوده درصد ویلیامز یا Williams’ Percent Range که به طور مختصر با نام %R شناخته می‌شود در واقع یک اندیکاتور متاتریدر رایگان تکنیکال است که شرایط اشباع از خرید و اشباع از فروش بازار متاتریدر را مشخص می‌کند.

❓شباهت اندیکاتور محدوده درصد ویلیامز با اسیلاتور تصادفی چیست؟

🔑اندیکاتور محدوده درصد ویلیامز بسیار مشابه به اسیلاتور تصادفی است. تنها تفاوت این است که محدوده درصد ویلیامز دارای یک مقیاس معکوس بوده و اسیلاتور تصادفی دارای هموار کننده داخلی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

❓بهترین قابلیت محدوده درصد ویلیامز چیست؟

🔑یک قابلیت مهم در مورد اندیکاتور محدوده درصد ویلیامز، قابلیت کم‌نظیر آن در پیش‌بینی تغییر جهت قیمت نماد معاملاتی است.

این اندیکاتور پلتفرم متاتریدر تقریبا همیشه چند روز قبل از اینکه قیمت نماد معاملاتی به اوج برسد و به پایین بازگردد، یک حداکثر ایجاد کرده و به سمت پایین بازمی‌گردد.

به همین شکل اندیکاتور محدوده درصد ویلیامز چند روز قبل از اینکه قیمت نماد معاملاتی متاتریدر به صورت صعودی دربیاید، یک حداقل ایجاد کرده و به سمت بالا حرکت می‌کند.

درج نظر