♎️بررسی انواع حساب کوتکس ، حساب دمو و حساب واقعی

✅انواع حساب در بروکر کوتکس – Quotex Account Types

حساب زنده «Live Account» و حساب دمو «Demo Account»، دو نوع حساب موجود در بروکر خوشنام  بروکر کوتکس هستند که برای افرادی که قصد ورود به بازار فارکس را دارند، مهم است.

در این مطلب موارد زیر را می خوانیم در مورد انواع حساب کوتکس:

  • معرفی “حساب زنده کوتکس”
  • مزایای حساب لایو
  • بررسی حساب دمو
  • ویژگی های حساب دمو کوتکس چیست؟
  • نظر حرفه ای ها درباره انواع حساب در کوتکس

افتتاح حساب در بروکر کوتکس

بروکر باینری کوتکس بروکر باینری کوتکس بروکر کوتکس چیست بروکر کیوتکس

در اینجا به بررسی و مقایسه این دو حساب پرداخته خواهد شد.

🌐آدرس سایت کارگزاری کوتکس لینک ثبت نام بروکر کوتکس
☣️حساب زنده بروکر کوتکس ♎️حساب دمو بروکر کوتکس
تجربه معاملاتی
معاملات با سرمایه واقعی بدون خطرات احتمالی برای سرمایه
مناسب برای تمرین
خیر بلی
شرایط بازار شبیه‌سازی
خیر بلی
دسترسی به ابزارهای پیشرفته
بلی بلی
نوع معاملات
معاملات بازار واقعی معاملات شبیه‌سازی شده
قابلیت خطایابی
بلی بلی
نرخ پرداخت
واقعی شبیه به حساب‌های واقعی

افتتاح حساب در بروکر کوتکس

☸️حساب زنده بروکر کوتکس چیست؟

حساب زنده، نوعی حساب است که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از پول واقعی خود، در بازار فارکس اقدام به خرید و فروش کنید. با استفاده از حساب زنده کوتکس، می‌توانید به صورت واقعی، تجربه معامله کردن در بازار باینری آپشن را داشته باشید.

 

⚡️مزایای حساب زنده پلتفرم کوتکس

ثبت نام بروکر کوتکس ثبت نام بروکر کوتکس ثبت نام در بروکر کوتکس ثبت نام در بروکر کوتکس

✔️واقعیت

با استفاده از حساب زنده، شما به طور مستقیم در بازار، شرکت نموده و تجربه‌ای واقعی از معامله‌کردن در بازار باینری خواهید داشت.

✔️سودآوری

با استفاده از حساب زنده و پول واقعی، اگر به درستی معامله کنید، می‌توانید در بازار فارکس سود بسیار خوبی کسب کنید.

✔️رشد

با استفاده از حساب زنده، شما می‌توانید به صورت فعالانه در بازار فعالیت کنید و با تجربه کسب شده، بهبود قابل توجهی در معاملات خود داشته باشید.

 

🧲معایب حساب زنده پلتفرم کوتکس

✔️ریسک

یکی از بزرگترین معایب حساب زنده، ریسک‌های مرتبط با معامله‌کردن در بازار است. اگر به درستی معامله نکنید، ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید.

✔️هزینه

برای شرکت در بازار فارکس با استفاده از حساب زنده، شما باید هزینه‌های مربوط به معاملات را پرداخت کنید. هزینه‌های این نوع حساب، می‌تواند بالا باشد.

افتتاح حساب در بروکر کوتکس

💯حساب دمو بروکر کوتکس چیست؟

حساب دمو کوتکس، نوعی حساب است که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از پول مجازی، در بازار فارکس اقدام به خرید و فروش کنید. با استفاده از حساب دمو، می‌توانید به صورت مجازی، تجربه معامله کردن در بازار فارکس را داشته باشید.

 

🎯مزایای حساب دمو بروکر کوتکس

✔️آموزش و تمرین

با استفاده از حساب دمو، شما می‌توانید به صورت آرام و بدون تحمل هیچگونه ریسکی، تجربه معامله کردن در بازار فارکس را داشته باشید. همچنین حساب دمو کوتکس به شما این امکان را می‌دهد که با فرآیند معامله‌کردن در بازار فارکس آشنا شوید و در واقع نوعی آموزش در فضای واقعی ترید، برای شروع به کار در بازار فارکس می باشد.

✔️تست استراتژی‌ها

با استفاده از حساب دمو، شما می‌توانید استراتژی‌های مختلف معاملاتی را تست نمایید و سپس برای معامله کردن در حساب زنده، استراتژی مناسب خود را پیدا کنید.

✔️شناخت بازار

حساب دمو به شما امکان می‌دهد با نحوه عملکرد بازارهای مالی آشنا شده و روند قیمت‌ها را مشاهده کنید. این امر به شما اطمینان می‌دهد که قبل از ورود به معاملات با پول واقعی، به درستی آماده شده‌اید.

✔️خلاصی از ریسک مالی

یکی از مزایای مهم حساب دمو این است که شما با هیچ خطر مالی روبرو نخواهید شد. همچنین شما می‌توانید به طور آزادانه و بدون نگرانی از باختن پول واقعی، معامله کنید.

کلاهبرداری کوتکس کلاهبرداری بروکر کوتکس بررسی بروکر کوتکس بروکر کوتکس

افتتاح حساب در بروکر کوتکس

💎معایب حساب دمو بروکر کیوتکس

✔️عدم واقعیت

یکی از اصلی‌ترین معایب حساب دمو؛ عدم واقعیت آن است. با استفاده از پول مجازی، شما نمی‌توانید احساس واقعی و ریسک‌های معامله کردن در بازار فارکس را  به صورت حسی، تجربه کنید.

✔️عدم سودآوری

با استفاده از این نوع حساب، شما نمی‌توانید به صورت واقعی سود کسب کنید، زیرا پولی که در حساب شما هست، به صورت مجازی در اختیار شما قرار گرفته و ماهیت واقعی ندارد. این نوع حساب برای تست و آموزش به کار می‌رود و هدفش کسب سود نیست.

✔️عدم رشد

به دلیل اینکه حساب دمو نوعی تست و آموزش است، شما نمی‌توانید با استفاده از آن به صورت فعالانه در بازار فعالیت نموده و در نتیجه، نمی‌توانید بهبود قابل توجهی در معاملات خود داشته باشید.

✔️عدم پیگیری عوامل روانی

وقتی با پول واقعی معامله می‌کنید، عوامل روانی مثل استرس، خواسته‌ها و ترس‌ها تأثیر قابل توجهی بر تصمیمات شما خواهند داشت. این ابعاد روانی در حساب دمو وجود ندارد و ممکن است تجربه شما در معامله با پول واقعی تحت تأثیر قرار بگیرد.

 

بروکر کوتکس بروکر کوتکس چیست اموزش بروکر کوتکس بررسی بروکر کوتکس

⭐️ثبت نام در بروکر کوتکس

شما می توانید با مطالعه مطلب ثبت نام در کوتکس، تمامی مراحل افتتاح حساب در این بروکر را، به صورت تصویری و گام به گام، فرا بگیرید.

ثبت نام در کوتکس

🔥مقایسه حساب دمو و زنده بروکر کوتکس

با مقایسه حساب زنده و حساب دمو پلتفرم کوتکس، می‌توان به این نتیجه رسید:

حساب زنده برای تجربه واقعی معامله‌گری و اندازه‌گیری دقیق سود و زیان مناسب است. اما ممکن است با ریسک‌های مالی و استرس روانی همراه باشد. از طرف دیگر؛ معامله در حساب دمو تجربه واقعی را نمی‌تواند جایگزین کند و عوامل روانی و مالی حقیقی را نمی‌تواند به شما نشان دهد و صرفا فضای واقعی بازار را برای ترید، در اختیار شما قرار می دهد.

در نهایت، انتخاب بین حساب زنده و حساب دمو در این بروکر، بستگی به هدف شخصی شما و سطح تجربه معامله‌گری شما دارد. اگر شما تازه وارد بازار مالی هستید یا قصد آموزش و تمرین دارید، حساب دمو می‌تواند ابزار مناسبی باشد.

بروکر کوتکس چیست اموزش بروکر کوتکس بررسی بروکر کوتکس ثبت نام بروکر کوتکس

اما اگر شما برای بهره‌برداری از فرصت‌های واقعی و تجربه واقعی معامله‌گری و تحمل ریسک مالی و استرس روحی آماده هستید، حساب زنده می‌تواند بهترین گزینه باشد.

در هر صورت، مهم است که برای معامله‌گری با پول واقعی در حساب زنده، دقیقاً به برنامه مالی و استراتژی‌هایتان پایبند باشید و با مدیریت مناسب ریسک و تحلیل دقیق، در معاملات خود پیش بروید.

افتتاح حساب در بروکر کوتکس

بروکر باینری کوتکس بروکر کوتکس چیست بروکر کیوتکس ثبت نام بروکر کوتکس

بنابراین برای کسانی که قصد ورود به بازار فارکس را دارند، توصیه می‌شود که ابتدا با استفاده از حساب دمو، با فرآیند معامله کردن در بازار فارکس آشنا شوند و سپس به صورت واقعی، در حساب زنده فعالیت کنند.

این روند به شما کمک می‌کند تا با خطرات مرتبط با معامله کردن در بازار باینری آپشن آشنا شوید و با استفاده از تجربه کسب شده در حساب دمو، بهبود قابل توجهی در معاملات خود داشته باشید.

💡نظر کارشناسان در مورد انواع حساب در کوتکس

“اگر شما در بازار باینری تازه وارد هستید یا اینکه می خواهید استراتژی های جدیدی را امتحان کنید، می توانید از حساب دمو استفاده کنید. پس از آن می توانید با افتتاح حساب واقعی، نسبت به ترید با پول خودتان اقدام نمایید.”
در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر، از طریق پشتیبانی تلگرام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

سوالات متداول

❓حساب دمو بروکر کوتکس چیست؟

✔️حساب دمو (Demo Account)  بروکر کوتکس امکانی در این کارگزاری می‌باشد که امکان معامله در بازار با قیمت‌های واقعی را با استفاده از پول مجازی به کاربران می‌دهد.

❓چه فرقی بین حساب زنده و حساب دمو بروکر کیوتکس وجود دارد؟

✔️در حساب دمو، معاملات با پول واقعی صورت نمی‌گیرد و کاربران از اعتبار دمو استفاده می‌کنند. در حالی که در حساب زنده (Live Account)، معاملات با پول واقعی خود شما انجام می‌شود.

❓چرا باید از حساب دمو استفاده کرد؟

✔️استفاده از حساب دمو به کاربران کمک می‌کند تا با محیط پلتفرم و نحوه عملکرد بازار آشنا شوند و معاملات را با پول واقعی شروع نکنند، تا در صورت بروز خطا، از خسارتی همچون از دست دادن سرمایه جلوگیری شود.

❓چگونه می‌توان حساب دمو در پلتفرم کوتکس ایجاد کرد؟

✔️به محض تکمیل ثبت نام،  دو حساب دمو و زنده به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد.

نظرها (19)
سینا
2023-10-24 11:39 ب.ظ

خدا قوت؛
مطلب خیلی خوبی بود. من خودم با حساب دمو کوتکس شروع کردم و بعد حساب کوتکس رو شارژ کردم. الان هم خیلی معاملات خوبی دارم.

پاسخ
پارسا
2023-10-29 9:08 ق.ظ

روز بخیر
برای افراد مبتدی حساب دمو کوتکس بهتر هست یا حساب واقعی؟

پاسخ
ناصر احمدی
2023-10-29 7:49 ب.ظ

شما می توانید به عنوان یک تریدر تازه کار، تمامی آموزش ها را در حساب دمو کوتکس و در فضای واقعی، تمرین کنید. اما در نظر داشته باشید که پول حساب دمو، مجازی بوده و قابل برداشت نمی باشد.
پس در زمانی که آمادگی لازم برای نرید در حساب واقعی را پیدا کردید، اقدام به شارژ حساب کوتکس خود و کسب درآمد از فارکس نمایید.

رضا
2023-11-06 11:59 ب.ظ

حساب دمو کوتکس برای حرفه ای ها چه کاربردی داره؟

پاسخ
ناصر احمدی
2023-11-07 11:55 ق.ظ

حرفه ای ها برای تست استراتژی های جدید و اکسپرت ها، از حساب دمو/آزمایشی در بروکر کوتکس، استفاده می کنند.

مهرداد علوی
2023-11-15 9:48 ب.ظ

روز بخیر، شارژ حساب دمو من تموم شده، چی کار میتونم بکنم؟

پاسخ
ناصر احمدی
2023-11-15 10:45 ب.ظ

معمولا حساب دمو، مجددا شارژ نمی شود. ولی در صورت نیاز، می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورت امکان، مجددا حساب دمو را برای شما شارژ نماید.

محمدرضا نظری
2023-11-16 11:43 ب.ظ

درود،
حساب دمو بروکر کوتکس رو چطور شارژ کنم؟

پاسخ
ناصر احمدی
2023-11-16 11:52 ب.ظ

شما می توانید با تبدیل حساب دمو، به حساب واقعی، به راحتی و بدون نیاز به ساخت حساب جدید، حسابتان را شارژ نمایید. اما اگر منظور شما این است که حساب دمو را با پول مجازی مجددا شارژ نمایید، این درخواست را می بایست به پشتیبانی بروکر کوتکس بدهید. در صورت موافقت، آنها حساب شما را مجددا به صورت مجازی شارژ می نمایند.

آذر افتخاری
2023-11-26 8:04 ق.ظ

آیا استفاده از حساب دمو بروکر کوتکس محدودیت زمانی دارد؟

پاسخ
ناصر احمدی
2023-11-27 9:16 ق.ظ

بله، این حساب تا یک سال فعال است. اما اگر پس از این مدت احتیاج به استفاده از جساب دمو کوتکس را دارید، به پشتیبانی کوتکس پیغام بدهید تا برای شما، زمان استفاده از دمو را تمدید نمایند.

محمدرضا
2023-12-04 12:13 ق.ظ

درود، به غیر از حساب دمو و واقعی در بروکر کوتکس، حساب دیگه ای هم وجود دارد؟

پاسخ
ناصر احمدی
2023-12-04 1:09 ب.ظ

خیر، بروکر کوتکس، تنها یک نوع حساب واقعی (زنده)، ارائه می دهد.

نریمان
2023-12-07 11:38 ق.ظ

وقت بخیر،
برای شروع بهتره با حساب دمو کوتکس کار کیم یا حساب زنده؟!!

پاسخ
ناصر احمدی
2023-12-07 4:03 ب.ظ

حساب دمو، برای آشنایی با فضای کاری بروکر و امتحان نحوه ترید کردن در آن، مناسب است. هر زمان که احساس آمادگی کردید، می توانید حساب واقعی (زنده) را شارژ کرده و با پول حقیقی، به ترید بپردازید.

بهناز شاهرخیان
2023-12-08 10:00 ب.ظ

افتتاح حساب آزمایشی کوتکس چه مزیتی داره؟

پاسخ
ناصر احمدی
2023-12-09 8:13 ق.ظ

با استفاده از حساب دمو کوتکس (آزمایشی)، می توانید با قضای کاربری بروکر آشنا شوید. ضمن اینکه برای افراد تازه وارد که می حواهند آموزش ببینند، امکان تمرین در فضای واقعی بازار را فراهم می کند. و افراد حرفه ای هم می توانند با استفاده از آن، استراتژی های باینری آپشن را تست کنند.

محمود چکشی
2023-12-19 9:03 ب.ظ

آیا برای استفاده از حساب دمو بروکر کوتکس حتما باید در این بروکر ثبت نام کرد؟

پاسخ
امین مرادی
2023-12-19 9:43 ب.ظ

بله، شما می بایست ثبت نام در پاکت آپشن را انجام دهید. اما برای استفاده از حساب دمو، نیازی به احراز هویت ندارید.
برای ثبت نام بدون استفاده از فیلترشکن، می توانید از فرم ثبت نام پاکت آپشن در ایستگاه ترید، استفاده نمایید.

درج نظر